658 953 564

Què és i com funciona Instagram?

Una mica d’història

Instagram és una xarxa social que compta amb més de 500 milions d’usuaris actius cada mes.

Aquesta xarxa social va ser creada la tardor del 2010 per Kevin Systrom i Mike Krieger per compartir imatges i vídeos. Originalment va ser desenvolupada per iphone i permet als seus usuaris fer fotografies i aplicar filtres, per després mostrar-les als seus seguidors.

L’any 2012 es va presentar la versió per Android, aconseguint més d’1 milió de descàrregues en 24 hores. Immediatament va ser adquirida per Facebook per l’astronòmica xifra de 1000 milions de dòlars.

 

Com pot ajudar al meu negoci?

Des del 2015 és possible crear anuncis de publicitat a Instagram a un preu molt més econòmic comparat amb altres plataformes,  aquests anuncis són ideals per portar trànsit al teu web, a més d’aconseguir seguidors, tot això si em fet una bona segmentació del teu potencial client.

L’Agost del 2016 Instagram va afegir una nova funcionalitat, l’Instagram Stories. Aquesta funcionalitat permet compartir imatges i vídeos, que desapareixen al cap de 24 hores (es basa en el funcionament d’una xarxa social per als més joves anomenada Snapchat).

A més permet editar tot aquest contingut, afegint text i dibuixos mitjançant unes eines d’edició que incorpora la mateixa aplicació, on pots deixar anar tota la teva creativitat.

 

Instagram Ads Sotries

Aquest mes de Març ja està disponible la possibilitat de fer anuncis amb aquesta nova funcionalitat. Amb Instagram Ads Stories pots promocionar el teu producte o serveis per un preu molt competitiu.

Aquest model de publicitat funciona per l’abast que obté el teu anunci, això significa que segons la quantitat d’usuaris que veu el teu anunci pagaràs més o menys.

A més pots configurar l’anunci de manera que defineixes des del pressupost que vols invertir, la duració, el rang d’edat, el sexe, el país, fins i tot els interessos que tenen els usuaris als quals et vols dirigir.

Això permet que els teus anuncis arribin al tipus de públic què a tu t’interessa més, fent que les teves campanyes de publicitat siguin el més efectiu possible.

 

Conclusió

  • Instagram és una xarxa social que cada vegada té més acceptació entre la gent de 25 a 34 anys gràcies al fet que és molt visual.
  • Permet compartir immediatament el teu dia a dia, mitjançant la funcionalitat stories.
  • Es poden crear campanyes publicitàries molt segmentades a un preu raonable.
Nuria Riera

Leave a Reply Text

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.